1/19/2013

HEMA #848

Kuten tavallista, kello lähentelee kahta yöllä, kun naputtelen tätä ullakkohuoneistossani, työviikko on vihdoin tullut päätökseen. Aaaamen to that! Sain vihdoin aikaa lakata kynnet ja halusin kokeilla aiemmin ostamiani HEMA lakkoja, koska en päälyslakka-katastrofin takia oikeen niiden makuun päässyt.

Kaivoin lompakosta sinne unohtuneet jämätarrat ja valitsin lakan. Halusin "jotain erillaista". Mitä se tarkoittaa tässä tapauksessa? Ei sinistä, joten lilaa tai harmaata...Olen pitkään pysytellyt tutussa ja turvallisessa sinisessä, mutta aina silloin tällöin kaipaa tuijotella kännykän ruudulla kiitävässä sormessa jotain muutakin, kuin sinistä.

Laatikosta valikoitui HEMA #848

HEMAn lakka on paksua ja sutjakasti levittyvää, jo ensimmäinen kerros peittää jo hyvin. Olin vähän varovaisempi tämän lakan kanssa tällä erää, koska lilat lakat olivat niin sutjakoita levittymään, että suti vain singahti kynnellä ja kuivuu peittäväksi lakaksi nopeasti, vain pikkurillin kynsi kerkesi ottaa damagea.

Kaikin puolin olen tyytyväinen siihen mitä sain kahdella ja puolella eurolla, so far.

Käytin päälle Catricen pikakuivattajaa joka on koostumukseltaan aika juokseva ja vesimäinen, mutta kuivatti ilman, että tarrat sai sen suurempaa damagea. Kiilto ei ole mitenkään yber, mutta kyllä kynnet kiiltää ihan kiitettävästi silti. Ei paha tämäkään, muutaman euron top coatille.

Tälläistä tänää. Aika kuivakkaa meininkiä, olen vetänyt 12h työpäivän taas viiden tunnin yöunilla. Mehukkaammat jutut sitten huomenna, joudun varmaankin tekemään uudet kynnet koska unohdin jääpäänä, että colormaskaan huomenna hiukset.

Hyvä minä. Arvatkaa onko mulla kumihanskoja mukana ;)?

Oon aika touhutäti tätänykyään, en oikeen saa tehtyä mitään niin kuin strömsössä, koska vietän aika pitkälti viikot töissä ja viikonloput liihotan jossain ystävien ja miehen luona. Kyllä tää tästä, kunhan pääsen taas rytmiin.

Rytmistä puheen ollen, täällä on pari senttiä lunta. Kaikki painelee kelkoilla pitkin pitäjää, seriously, kaikilla on täällä sellainen ja liikenne on sekaisin, kuin seinäkello. :D Saas nähdä kuinka kauan talvea jatkuu, host perheen isän mukaan keskimäärin neljä päivää vuodessa on lumi maassa.



//

Sowwy people. Gonna try to post the English version soon. Too tired now.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti