1/18/2013

Kruidvat alennushamuilua


Catrice #280 - London's Weather Forecast
Catrice #600 - After Eight
Catrice #420 - Dirty Berry
Catrice #200 - From Dusk to Dawn

Koska olen host veljeni kanssa sairastanut kilpaa tämän viikon, maattuani ensin taudin esimainingeissa ystäväni sohvalla Sherlock Holmesia toisella silmällä tuijottaen - on muuten hyvä leffa! Molemmat - on luvassa lisää ostoksia. Nämä olen keräillyt tämän vähän vajaa kuukauden aikana Kruidvat apteekki-kosmetiikka-whatevermenkkarätti marketista. Aina käydessä olen ostanu "vielä yhden", koska nää on olleet 2,60€ hinnasta -50% alennuksessa.

Ensimmäinen on harmaan, ei luonnossa noinkaan paljon siniseen taittava inasella shimmeriä, mutta vain tilkkasella. Kolme muuta lakkaa on aika voimakkaan shimmerisiä pullossa pyöritellessä. Koitan saada testattua myös näitä kynnelle ensi viikolla.

Olen vain liottanut käsiäni käsivoiteissa, virunut töissä sairaana ja aikomus oli eilen lakata kynnet, mutta kaaduin suoraan sänkyyn, ei pystynyt ei kyennyt. Toivottavasti tää tauti alkaa kohta hellittämään, sunnuntaista asti jo kärvistelty. Jatkossa tavoitteena pitää sellainen joka-toinen-päivä postaus tahti.

Palataan. Enää Perjantai töitä ja sitten alkaa vapaat taas. Kynsilakantuoksua ilmassa.

Mun tekis mieli oikeasti jo päästä asiaan, eli lakkoihin kynsillä, mutta tää typerä kiire ja flunssa heittää kapuloita rattaisiin. Ehkä viimeinkin ensi viikonloppuna olisin jopa kotona ja saisin rauhassa kaunistella, colormaskikin odottaa kuivana kokeilua.

//

I'm gonna translate this to English later, until that, have fun with Google Translate :D.

2 kommenttia: