1/04/2013

Behind the scenes

Koska olen edelleen väliaikaismajoituksessa, napsaisin pari behind the scenes kuvaa. En voi vieläkään purkaa laukkujani, huomenna uusi asumukseni saa lattian, muutan 6.1 kun palaan reissusta. Kuvissa näkyy aika pitkälti tämän hetkinen omaisuuteni. Kasa lakkoja, jotka halusin mukaan, täydennän kokoelmani takaisin suomen loistoonsa täällä ja muutamalla miellyttävällä paketilla suomesta, koska sain töistä testiin muutaman uutuuslakan, joista muutaman kokeilua todella odotan!

Ostin myös itselleni ensimmäisen uudenvuoden/joululahjan vuosiin, minähän ostan pääosin vain kynsi- ja hiustuotteita ja kaiken muun second handina. Hyvää joulua ja uutta vuotta mulle vaan siis. En yleensä käytä käsilaukkuja, mutta olen todennut, että Longchampit saa pakattua pieneen tilaan ja ne vetää uskomattoman määrän shittiä sisäänsä, että 57€ lentokentällä tästä isosta mallista ei mun itaria hermoja hetkauta. Täytynee hankkia se pienempi versiokin (luulin tätä siksi hinnan perusteella) koska tämä on eehkä vähän liian iso itaran akan käsilaukuksi. Suomessa en käytä käsilaukkuja, ainakaan Longchamppia, miehän en oo granny! :D Tämä on just perfect matkusteluun ympäri Hollantia.

Ensi viikolla toivottavasti pääsen takaisin normaaliin rytmiin, teen töitä täällä vain kolmena päivänä viikossa, joten yritän jaksaa lähteä kaupungille ensi viikolla, paikalliset kynsilakkamarkkinat kiinnostaa. Pitääkin laittaa ostoslistalle kynsilakanpoistoaine ja vanulaput. En uskaltanut ottaa poistoainetta mukaan, se oli ihan hyvä päätös. Kaakaovartalokuorinta nimittäin tyhjentyi mun korkokenkiin...First world problems, huh? ;)

Mutta nyt, neljä 12h työpäivää takana, mutta kiitos sen mun asumus alkaa olla viimeistä silausta vailla valmis. Päräytän huomenna toiseen päähän Hollantia ja koitan vain relata. Nyt olen niin väsynyt, että ajatus hädin tuskin kulkee!

Vi ses!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti