2/15/2013

Marjamehtällä


Pitkästä aikaa kynsijuttuja! Aloin kirjoittelemaan tätä taas sinä kuuluisana kello kahden kellonlyömänä, mutta päätin tallentaa ja jatkaa aamulla töissä. Perjantai on yllättäen mun suosikkipäivä, sillä sen jälkeen ei tarvitse "give a f*uck". Mun persoonallisuuden heikoin lenkki on se, että kun ei kiinnosta niin sitten ei vaan kiinnosta. Etenkään perjantaisin, mitä lähemmäs kello kuutta kello lyö sitä nopeampaan ehtyyy työmotivaatio.

Vaikka povasin vähän etten ehtisi tällä viikolla juuri kynsien kanssa pelata eilen illalla oli täydellinen rako vaihtaa uudet lakat kynsiin mun kello kahdeksan päiväunien jälkeen.

En ole päässyt kunnolla testaamaan yhtäkään mun Catricen lakkaa vielä, joten 420 Dirty Berry pääsi kynnelle tajuttuani että Catricet on nököttäneet hyllyllä melkein kaksi kuukautta melkein koskemattomana. Mulla taitaa vähän kumista tyhjää korvien välissä tällä hetkellä koska töiden ulkopuolella en muista ikinä tehdä mitään mitä suunnittelen.

Täytyy sanoa, että olen ihastunut! Etenkin Catricen lakkojen pensseleihin. Niin helppoa ja yksinkertaista! Ehdottomasti hankin näitä lakkoja lisää, purkki on kaunis (pyöreät muodot wtf!) ja suti sellainen jolla saa munkin kaltainen hätähousu siistiä jälkeä.

Kaksi kerrosta tätä lakkaa riitti hyvin ja kuivui kivan nopeaan levittyen tosi kivasti. Laitoin lakkauksen päälle matta päällyslakan, mutta mun pierren mattalakka ei ole yhtä tehokas kuin essien joka valitettavasti jämähti lakkapurkkiin :/. Lopputulos jäi siis vähän vaisuksi.

Tiedättekö mitä tämä lakkaus kaipaisi? Leimaamista! Arvaatkaa vaan onko mulla yhtään leimaus vehkeitä? Eipä tietenkään. Noo, eiköhän asiaan saada muutos muutaman kolutun nettikaupan jälkeen. En olekaan vielä tilannut kynsijuttuja netistä täällä ollessa.

Toivottavasti mulla ja Catricella on edessä pitkä ja hedelmällinen liitto ;>. HEMAn pikakuivattaja top coatista on tullut ainakin mun yksi suosikki. Catricen ensivaikutelma on hyvä, mutta melkein yhtä tärkeää kuin helppo lakkaaminen mulle on se että lakka myös pysyy kynnellä pidempään kuin päivän ja ettei mun tarvitse hinkata sitä irti apinanraivolla kun haluan vaihtaa lakkauksen.

Enää kaksi viikkoa suomen reissuun! Saan viiiihdoin mun ebay tilauksen jossa mm uusia siveltimiä, tarroja ja muuta kivaa. Ensi kuussa pitäisi kyllä suosiolla täydentää koriste varastoa, käyn Suomessa dyykkaamassa mun vakkaei kynsitarra mestat ja ehkä tilaan laattojen mukana myös siirtokuvia. Koristelaatikon pohja häämöttää uhkaavasti! Pääsen vihdoin kunnolla koristelemaan! Ihanaa!

Ja on mulla takakireää ja kuivahuumorista suomi meininkiä vähän ikävä vaikka mun elämä onkin nyt täällä mun rakkaita koiria lukuun ottamatta jotka soittaa mulle kerran viikossa webbi kameralla, haha. Mamman hunajamuruset.

1 kommentti:

  1. Ihana lakka =) Miekään en malta odottaa että tuut,oon laitellu sulle sähköpostia

    VastaaPoista